Την πρόσληψη των 97 συμβασιούχων για την καθαριότητα των σχολείων υπέγραψε ο Δήμαρχος Καρδίτσας

Την απόφαση για την πρόσληψη των 97 συμβασιούχων για την καθαριότητα των σχολείων για το σχολικό έτος 2023 – 2024 υπέγραψε την Πέμπτη 31 Αυγούστου ο Δήμαρχος Καρδίτσας Β. Τσιάκος.

Οι εργαζόμενοι θα απασχοληθούν με τρίωρη απασχόληση από 1ης Σεπτεμβρίου και έως 30 Ιουνίου 2024.

Δείτε την σχετική απόφαση εδώ.

Δες επίσης

Στη Χαλκίδα η 5η συνεδρίαση της Επιτροπής Παρακολούθησης του Προγράμματος «Στερεά Ελλάδα» 2021-2027

Η πρόσκληση στην 5η συνεδρίαση της Επιτροπής Παρακολούθησης του Προγράμματος «Στερεά Ελλάδα» 2021-2027. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Σας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *