Την πρόσληψη των 97 συμβασιούχων για την καθαριότητα των σχολείων υπέγραψε ο Δήμαρχος Καρδίτσας

Την απόφαση για την πρόσληψη των 97 συμβασιούχων για την καθαριότητα των σχολείων για το σχολικό έτος 2023 – 2024 υπέγραψε την Πέμπτη 31 Αυγούστου ο Δήμαρχος Καρδίτσας Β. Τσιάκος.

Οι εργαζόμενοι θα απασχοληθούν με τρίωρη απασχόληση από 1ης Σεπτεμβρίου και έως 30 Ιουνίου 2024.

Δείτε την σχετική απόφαση εδώ.

Δες επίσης

Προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιο που νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού

Μεγάλη αναστάτωση στο νοσοκομείο Αττικόν που νοσηλεύεται εδώ και 10 ημέρες η αγαπημένη ηθοποιός Αναστάτωση …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *