Διακοπή νερού στη Στυλίδα λόγω βλάβης

 

Ενημέρωση από τον Δήμο Στυλίδας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Λόγω αποκατάστασης βλάβης στον κεντρικό αγωγό του δικτύου ύδρευσης, θα πραγματοποιηθεί διακοπή νερού στον Δυτικό Τομέα της Στυλίδας, και συγκεκριμένα στην περιοχή της Αγ. Αικατερίνης, στα Εργατικά, στο Κέντρο Υγείας καθώς και στα σχολεία (2ο Δημοτικό Σχολείο, 2ο Νηπιαγωγείο, Γυμνάσιο και Λύκειο), τη Δευτερά, 13 Μαΐου 2024 κατά τις πρωινές ώρες.

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΦΟΥΝΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Δες επίσης

Χρ. Σταϊκούρας: Επισκέφθηκε έργα στον Δήμο Λαμιέων προϋπολογισμού 30,6 εκατ.€

Ο Χρ. Σταϊκούρας σε έργα σε εξέλιξη στον Δήμο Λαμιέων άνω των 30 εκατ. ευρώ  …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *