Διακοπή νερού στη Στυλίδα λόγω βλάβης

 

Ενημέρωση από τον Δήμο Στυλίδας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Λόγω αποκατάστασης βλάβης στον κεντρικό αγωγό του δικτύου ύδρευσης, θα πραγματοποιηθεί διακοπή νερού στον Δυτικό Τομέα της Στυλίδας, και συγκεκριμένα στην περιοχή της Αγ. Αικατερίνης, στα Εργατικά, στο Κέντρο Υγείας καθώς και στα σχολεία (2ο Δημοτικό Σχολείο, 2ο Νηπιαγωγείο, Γυμνάσιο και Λύκειο), τη Δευτερά, 13 Μαΐου 2024 κατά τις πρωινές ώρες.

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΦΟΥΝΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Δες επίσης

Βγήκαν οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2026

Ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες των υποψηφίων Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), σύμφωνα με ανακοίνωση …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *