Breaking News

Απορριμματοφόρο του Δήμου Αγρινίου εξετράπη στην εθνική οδό

Τροχαίο ατύχημα στην Εθνική Οδό

Στις 20/8/2024,  ένα απορριμματοφόρο του Δήμου Αγρινίου εξετράπη της πορείας του στην Εθνική Οδό,  στον κόμβο σταδίου.

Το όχημα του δήμου όπως φαίνεται στις φωτογραφίες έχει πάρει μια μικρή κλίση στην άκρη του δρόμου χωρίς ευτυχώς να υπάρχει κάποιος τραυματισμός.

Σύμφωνα με το sinidisi.gr δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός, ο οδηγός είναι καλά στην υγεία του, ενώ σε εξέλιξη είναι η επιχείρηση μεταφοράς του οχήματος.

 

Δες επίσης

Κυρ. Μητσοτάκης: “Σε έναν κόσμο ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων και συνεχών γεωπολιτικών ανατροπών, η πατρίδα μας δεν μένει αδρανής. Εξελίσσεται, καινοτομεί και θωρακίζεται”

Η ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στα εγκαίνια του κτηρίου Διεύθυνσης Πληροφορικής – Κυβερνοχώρου του …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *