Διαγράφτηκε από μέλος της Νέας Δημοκρατίας ο κ. Μάριος Σαλμάς

Με μία λιτή ανακοίνωση της, η Νέα Δημοκρατία ενημερώνει ότι διαγράφεται   ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας κ. Μάριος Σαλμάς  και από μέλος της, εκτός από την Κοινοβουλευτική Ομάδα.

Είχε προηγηθεί  από τον  πρωθυπουργό και πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκο Μητσοτάκη,  επιστολή  προς τον Πρόεδρο της Επιτροπής Δεοντολογίας της Νέας Δημοκρατίας, Ιωάννη Τραγάκη, για παραπομπή στην επιτροπή.

Η παραπομπή του Βουλευτή αφορά αντικοινοβουλευτική ή αντικομματική ή αντισυναδελφική συμπεριφορά

Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας

23/09/2024

“Με απόφαση της Γραμματέως της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Μαρίας Συρεγγέλα, διαγράφεται από μέλος του κόμματος ο κ. Μάριος Σαλμάς.”

 

Σχετικό άρθρο:

Νέα Δημοκρατία: Προς διαγραφή από την Κ.Ο. του κόμματος ο Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας, Μ. Σαλμάς

Δες επίσης

Ο Κυρ. Μητσοτάκης στην εκδήλωση «Greece in Orbit – Η Ελλάδα στο Διάστημα: Η Επόμενη Ημέρα»

Το πρόγραμμα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την  Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *