Breaking News

Ανακοίνωση για την υδροδότηση στο Μώλο Φθιώτιδας

Σχετικά με την υδροδότηση στο Μώλο Φθιώτιδας

Ενημερώνει ο Δήμος Καμένων Βούρλων:

Ανακοίνωση: Πολύ πιθανή διακοπή υδροδότησης στη Δ.Κ. Μώλου

“Λόγω σημαντικής βλάβης στο κεντρικό δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ, το σύστημα υδροδότησης στη Δ.Κ. Μώλου έχει τεθεί εκτός λειτουργίας. Επειδή ο ΔΕΔΔΗΕ δεν μπορεί να προεκτιμήσει πόσο θα διαρκέσουν οι εργασίες αποκατάστασης της βλάβης, υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο σε μία ώρα από τώρα να εξαντληθούν τα αποθέματα ύδατος της δεξαμενής, με συνέπεια να διακοπεί η υδροδότηση της Δ.Κ. Μώλου μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και σε κάθε περίπτωση διευκρινίζουμε ότι το πρόβλημα που προέκυψε, όπως και η αντιμετώπισή του είναι αποκλειστικό αντικείμενο του ΔΕΔΔΗΕ.”

Δες επίσης

Εγγραφές στα ΚΔΑΠ του Δήμου Λαμιέων για το σχολικό έτος 2026-2027

Έναρξη περιόδου εγγραφών στα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.) Δήμου Λαμιέων για το σχολικό έτος …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *