Σχετικά με την υδροδότηση στο Μώλο Φθιώτιδας
Ενημερώνει ο Δήμος Καμένων Βούρλων:
Ανακοίνωση: Πολύ πιθανή διακοπή υδροδότησης στη Δ.Κ. Μώλου
“Λόγω σημαντικής βλάβης στο κεντρικό δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ, το σύστημα υδροδότησης στη Δ.Κ. Μώλου έχει τεθεί εκτός λειτουργίας. Επειδή ο ΔΕΔΔΗΕ δεν μπορεί να προεκτιμήσει πόσο θα διαρκέσουν οι εργασίες αποκατάστασης της βλάβης, υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο σε μία ώρα από τώρα να εξαντληθούν τα αποθέματα ύδατος της δεξαμενής, με συνέπεια να διακοπεί η υδροδότηση της Δ.Κ. Μώλου μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και σε κάθε περίπτωση διευκρινίζουμε ότι το πρόβλημα που προέκυψε, όπως και η αντιμετώπισή του είναι αποκλειστικό αντικείμενο του ΔΕΔΔΗΕ.”
Fonografos.net Ειδησεογραφικό portal Φθιώτιδας και Κεντρικής Ελλάδας



