Breaking News

Λαμία: Ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες στο Ελληνικό Στρατό – Η ορκωμοσία της 2026 Β’ ΕΣΣΟ στο ΚΕΥΠ [ΦΩΤΟ]

Μία ιστορική στιγμή για τον Ελληνικό Στρατό  στην πόλη της Λαμίας

Με στρατιωτικό πρωτόκολλο όπως κάθε φορά,  πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία των  πρώτων γυναικών που κατατάχθηκαν στον Ελληνικό Στρατό.

Συγκεκριμένα, το πρωί της Παρασκευής 26/6/2026, ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες στον Στρατό στο Στρατόπεδο «Σχη (ΠΖ) Τσακάλου Κων/νου», ΚΕΥΠ Λαμίας μαζί με  τη 2026 Β ́ Εκπαιδευτική Σειρά Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ).

Η ορκωμοσία έγινε παρουσία του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας  κ. Θανάση Δαβάκη, του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη, του Γενικού Επιθεωρητή Στρατού Αντιστράτηγου Σταύρου Παπασταθόπουλου, σηματοδοτώντας την έναρξη της εθελοντικής κατάταξης γυναικών, στο πλαίσιο των αλλαγών που προωθεί η ατζέντα Δένδια για τη στρατιωτική θητεία.

Το παρών  έδωσαν μεταξύ άλλων οι Βουλευτές Φθιώτιδας κ.κ. Γιάννης Οικονόμου και Γιώργος Κοτρωνιάς, εκπρόσωπος του κ. Χρήστου Σταϊκούρα, ο Δήμαρχος Λαμιέων κ. Πανουργιάς Παπαϊωάννου, ο Αντιπεριφερειάρχης  Φθιώτιδας κ. Ηλίας Σανίδας, ο Αστυνομικός Διευθυντής Φθιώτιδας κ. Ανδρέας Κυρίτσης.

Το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσει εξειδικευμένη εκπαίδευση, όπου οι πρώτες εθελόντριες θα αποκτήσουν ειδικότητα με βάση τις ανάγκες της υπηρεσίας. Σημειώνεται η διάρκεια της εθελοντικής στράτευσης θα είναι είτε 12μηνη, είτε 9μηνη εφόσον επιλέξουν παραμεθόριο.

Δείτε το φωτορεπορτάζ  του  www.fonografos.net

 

 

 

   

 

Δες επίσης

Σε Red Code η Φθιώτιδα με “Πολύ υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς” κατηγορίας 4

Έκτακτη Συνεδρίαση του Π.Ε.Σ.Ο.Π.Π. Π.Ε. Φθιώτιδας Πραγματοποιήθηκε, σήμερα Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, έκτακτη συνεδρίαση του …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *