Τους έπιασαν με 40 κιλά χασίς και 10.605€

Τρείς συλλήψεις από την  Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Ασφάλειας Αττικής για την μεγάλη αυτή ποσότητα των ναρκωτικών…

Συγκεκριμένα, δυο Έλληνες 34 και 30 ετών κι ένας 33χρονος Βούλγαρος συνελήφθησαν, από τους αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Ασφάλειας Αττικής, στη Νέα Σμύρνη για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών. Είχαν πάνω τους 40 κιλά χασίς όπως αναφέρει το newsit.gr!

Από τις αστυνομικές έρευνες που πραγματοποιήθηκαν μετά από αξιοποίηση πληροφοριών, σε σπίτια, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων: 35 κιλά και 500 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, 4 κιλά και 665 γραμμάρια κατεργασμένης κάνναβης, το χρηματικό ποσό των 10.605 ευρώ και 2 αυτοκίνητα.

Οι τρεις συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

 

Δες επίσης

Νέο απατηλό e-mail (phising) με ψευδή χρήση στοιχείων της EUROPOL και της Αστυνομίας

Ενημέρωση σχετικά με απατηλό e–mail (phising) που διακινείται με ψευδή χρήση στοιχείων της Εθνικής Μονάδας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *