Αλλαγές και κανόνες στο επισκεπτήριο του Νοσοκομείου Αγρινίου

Για λόγους εύρυθμης λειτουργίας του Νοσοκομείου Αγρινίου το επισκεπτήριο προς τους νοσηλευόμενους ασθενείς των Κλινικών ορίζεται ως ακολούθως:

17:00-19:00 όλες τις ημέρες των μηνών Νοεμβρίου έως και Μαρτίου,
18:00-20:00 όλους τους άλλους μήνες.
Σάββατα και Κυριακές προστίθεται ωράριο επισκεπτηρίου κατά τις ώρες 11:00-13:00.

Για λόγους διατήρησης ενός καθαρού και υγιεινού περιβάλλοντος προς όφελος των ασθενών μας, ο επιτρεπόμενος αριθμός επισκεπτών ορίζεται σε ένας 1 ανά ασθενή κάθε φορά.

Η διάρκεια επίσκεψης ανά ασθενή θα πρέπει να είναι σύντομη και όλοι οι επισκέπτες θα πρέπει να τηρούν τους κανόνες. Για λόγους προστασίας των ασθενών μας, συνιστάται η χρήση μάσκας.

Η συνήθεια του καπνίσματος, ήδη από 15ετίας απαγορευθείσα, δεν γίνεται ανεκτή παρά μόνο στον περιορισμένο χώρο του κυλικείου.

Η κεντρική είσοδος του Νοσοκομείου θα κλείνει καθημερινά μισή ώρα μετά τη λήξη του επισκεπτηρίου.

 

Πηγή: aixmi-news.gr

Δες επίσης

Σε ένα 24ωρο, 33 συλλήψεις στη Στερεά Ελλάδα

33 συλλήψεις στις τακτικές εκτεταμένες αστυνομικές επιχειρήσεις, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν (23-06-2026), σε όλο το εύρος …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *