Κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες ένας άντρας έπεσε λίγο μετά τις 6 μ.μ. της Κυριακής 13/3 στον Πηνειό.
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και πυροσβεστικό όχημα με τρεις άντρες.
Οι πυροσβέστες έβγαλαν από το ποτάμι τον άντρα, ο οποίος διακομίστηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας.
www.larissanet.gr
Fonografos.net Ειδησεογραφικό portal Φθιώτιδας και Κεντρικής Ελλάδας




