Άντρας έπεσε χθες το απόγευμα στον Πηνειό

Κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες ένας άντρας έπεσε λίγο μετά τις 6 μ.μ. της Κυριακής 13/3 στον Πηνειό.

Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και πυροσβεστικό όχημα με τρεις άντρες.

Οι πυροσβέστες έβγαλαν από το ποτάμι τον άντρα, ο οποίος διακομίστηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας.

www.larissanet.gr

Δες επίσης

Παραιτήθηκε ο Βρετανός Πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ – Αποχωρεί και από την ηγεσία των Εργατικών

Σημαντικές εξελίξεις  στη Μεγάλη Βρετανία Την παραίτησή του από τη θέση του πρωθυπουργού και από …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *