Ολοκληρώθηκαν τα εγκαίνια των εκλογικών κέντρων του συνδυασμού μας “Ένας Δήμος… Ένα Μέλλον!”, με επικεφαλής της κα Αθανασία Στιβακτή.
Η ανάρτηση του συνδυασμού για την ολοκλήρωση των εγκαινίων:
Tags ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΣΤΙΒΑΚΤΗ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ ΔΗΜΟΣ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ-ΕΛΑΤΕΙΑΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΛΑΤΕΙΑ ΚΑΤΩ ΤΙΘΟΡΕΑ ΛΟΚΡΙΔΑ ΦΘΙΩΤΙΔΑ
Έως 3/7/2026 οι αιτήσεις για τις νέες θέσεις εργασίας Ο Δήμος Καμένων Βούρλων και ο …