Εγκεφαλικά νεκρή η 44χρoνη που είχε πάθει θρόμβωση – Οι γιατροί προχώρησαν στην αποσωλήνωση της

Πολύ δυσάρεστη εξέλιξη για την κατάσταση της 44χρονης που έπαθε θρόμβωση μετά τον εμβολιασμό της για τον κορονοϊό.

Δεν τα κατάφερε δυστυχώς η 44χρονη Γλυκερία Μ. που εδώ και ημέρες νοσηλευόταν στην ΜΕΘ του ΠΑΓΝΗ μετά από θρόμβωση μετά την δόση του εμβολίου της AstraZeneca.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο ekriti.gr ο Διοικητής του ΠΑΓΝΗ Γιώργος Χαλκιαδάκης, η ΜΕΘ του νοσοκομείου ενημέρωσε την οικογένεια για τα αποτελέσματα των τεστ εγκεφάλου που έδειξαν ότι δυστυχώς η η 44χρονη είναι εγκεφαλικά νεκρή, όπως αναφέρει το newsit.gr.

Σύμφωνα με τον κ. Χαλκιαδάκη, σήμερα το πρωί οι γιατροί προχώρησαν και στην αποσωλήνωση της άτυχης γυναίκας…

 

Δες επίσης

Lamia Youth: Συναυλία με τους Χρήστο Σαντικάι, Εύη Κουλκουβίνη και Athena Manoukian

Στις 23/6/2026 Ο Δήμος Λαμιέων με την υποστήριξη του Συμβουλίου Νέων, στα πλαίσια του Lamia …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *