Breaking News

Εκκλησία ανακοίνωσε, από μόνη της, ότι θα κάνει Ανάσταση… στις 12

Μια Εκκλησία στο Δήμο Κύμης στην Εύβοια,  έβγαλε ανακοίνωση ότι θα κάνει Ανάσταση στις 12:00 το βράδυ, παρά τα όσα έχει αποφασίσει η Ιερά Σύνοδος.

Πρόκειται για τον Ιερό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου στους Ανδρονιάνους του Δήμου Κύμης Αλιβερίου.

Δείτε την ανακοίνωση που δημοσίευσε το evima.gr

Ωστόσο ως προς την Α­κο­λου­θί­α της Α­να­στά­σε­ως, η Ι­ε­ρά Σύ­νο­δος έ­λα­βε σο­βα­ρά υ­π’ ό­ψη τους ι­σχύ­ον­τες πε­ρι­ο­ρι­σμούς της κυ­κλο­φο­ρί­ας και έχει αποφασίσει την προ­σαρ­μο­γή της ώ­ρας τε­λε­τής στις 9.00 μ.μ. του Με­γά­λου Σαβ­βά­του.

newsit.gr

Δες επίσης

«Πάγωσαν» οι διαπραγματεύσεις ΗΠΑ-Ιράν μετά τις απειλές Τραμπ

Αποχώρησαν διαπραγματευτές του Ιράν μετά από απειλές του Αμερικανού Προέδρου Οι παρασκηνιακές επαφές συνεχίζονται με …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *