Μια Εκκλησία στο Δήμο Κύμης στην Εύβοια, έβγαλε ανακοίνωση ότι θα κάνει Ανάσταση στις 12:00 το βράδυ, παρά τα όσα έχει αποφασίσει η Ιερά Σύνοδος.
Πρόκειται για τον Ιερό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου στους Ανδρονιάνους του Δήμου Κύμης Αλιβερίου.
Δείτε την ανακοίνωση που δημοσίευσε το evima.gr
Ωστόσο ως προς την Ακολουθία της Αναστάσεως, η Ιερά Σύνοδος έλαβε σοβαρά υπ’ όψη τους ισχύοντες περιορισμούς της κυκλοφορίας και έχει αποφασίσει την προσαρμογή της ώρας τελετής στις 9.00 μ.μ. του Μεγάλου Σαββάτου.
newsit.gr
Fonografos.net Ειδησεογραφικό portal Φθιώτιδας και Κεντρικής Ελλάδας


