Breaking News
[Φωτογραφία: Eurokinissi]

Εξιτήριο από τo νοσοκομείο για τη σύζυγο του Πρωθυπουργού Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη

Στο ιατρικό ανακοινωθέν αναφέρεται «η μετεγχειρητική της πορεία κρίνεται άριστη».

Εξιτήριο από το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» πήρε σήμερα η σύζυγος του πρωθυπουργού Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη.

Η κ. Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη νοσηλευόταν στον Ευαγγελισμό έπειτα από επέμβαση για ειλεό.

 

Το ιατρικό ανακοινωθέν για το εξιτήριο της συζύγου του πρωθυπουργού:

«Σήμερα στις 25.4.2026, η κα Μαρέβα Γκραμπόφσκι -Μητσοτάκη, έλαβε εξιτήριο από το Γ.Ν.Α« Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ» και η μετεγχειρητική της πορεία κρίνεται άριστη».

____________

Πηγή: skai.gr

Δες επίσης

Οι ΗΠΑ χτύπησαν ιρανικούς στόχους στα Στενά του Ορμούζ ως αντίποινα για την επίθεση σε πλοίο

Σοβαρές εξελίξεις στα στενά του Ορμούζ Οι ΗΠΑ απάντησαν στο χτύπημα του Ιράν σε εμπορικό …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *