Ένα μήνυμα ειρήνης απέστειλαν από τη Λάρισα δύο κρατούμενοι.

Συγκεκριμένα όπως σημείωσε το 2ο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας που εδρεύει στο κατάστημα κράτηση:

Ο Ανατόλι είναι από την Ρωσία (Σιβηρία). Ο Αντρέι από την Ουκρανία (Οδησσό). Συμμαθητές και συνεργάτες στο καλλιτεχνικό εργαστήριο. «Εμείς δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα», λένε. «Οι λαοί συνυπήρχαμε για χρόνια και θα συνυπάρξουμε ξανά, μόλις κλείσουν οι πληγές του πολέμου».

Ακόμη ένα παράδειγμα συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, που δεν διχάζει, αλλά συμφιλιώνει.

Δες επίσης

Φωτιά στη Βοιωτία

  Φωτιά ξέσπασε το απόγευμα της Δευτέρας 22/6/2026 στη Βοιωτία και συγκεκριμένα στο Ακραίφνιο.   …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *