Ενημέρωση για το νέο κρούσμα κορονοϊού στην Αμφίκλεια

Στο πλαίσιο διαγνωστικών τεστ, που πραγματοποιήθηκαν στο Κέντρο Υγείας Αμφίκλειας, διεγνώσθη θετική σε COVID-19 γυναίκα 90 ετών.

Η ασθενής είναι μόνιμη κάτοικος Αμφίκλειας και νόσησε κατόπιν επίσκεψης που δέχτηκε από συγγενικό της πρόσωπο, το οποίο διαμένει μόνιμα στην Αθήνα. Έχει, ήδη, τεθεί σε καραντίνα η ίδια, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η ιχνηλάτηση των επαφών της, προκειμένου να μειωθεί τυχόν διασπορά του ιού.

Ακολουθήστε μας  στο facebook

Η Δήμαρχος Αμφίκλειας-Ελάτειας κα Στιβακτή σημειώνει στην ενημέρωση της, ότι όσο πλησιάζουμε τον χειμώνα, η κατάσταση θα δυσκολεύει περισσότερο.

Παρακαλούνται όλοι οι κάτοικοι να ακολουθήσουν τις νέες οδηγίες αποφυγής διασποράς του κορωνοιού. Είναι ώρα ατομικής ευθύνης!
Φοράμε μάσκες παντού!
Αποφεύγουμε τις συναθροίσεις!
Τηρούμε αυστηρά τα μέτρα υγιεινής!

Δες επίσης

Ο Δήμαρχος Λαμιέων Π. Παπαϊωάννου δίπλα στα παιδιά στην έναρξη του Αθλητικού Καλοκαιρινού Camp

Ο Δήμαρχος Λαμιέων στο πλευρό των παιδιών στην έναρξη του Αθλητικού Καλοκαιρινού Camp 2026 Με …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *