Εντοπίστηκε σώος ο 30χρονος ορειβάτης στον Όλυμπο

Οι αρχές εντόπισαν τον 30χρονο ορειβάτη  και είναι καλά στην υγεία του

Λήξη συναγερμού στον Όλυμπο για τον 30χρονο ορειβάτη που είχε χάσει τον προσανατολισμό του, καθώς πριν από λίγο εντοπίστηκε από δυνάμεις της Πυροσβεστικής, όπως αναφέρει το in.gr.

Ο νεαρός, κάλεσε αρχικά το 112 αργά το απόγευμα λέγοντας πως έχασε τον προσανατολισμό του και θα παραμείνει στο σημείο που βρίσκεται μέχρι να ξημερώσει.

Είναι καλά στην υγεία του
Ζητήθηκε η βοήθεια της πυροσβεστικής υπηρεσίας από τον ίδιο, δυνάμεις της οποίας έσπευσαν για να τον εντοπίσουν.

Ο νεαρός ορειβάτης είναι καλά στην υγεία του.

Δες επίσης

Στη Λαμία το τρόπαιο της Πρωταθλήτριας ΑΕΚ 2025-26

Στις 27/6/2026 Σύμφωνα με το πρόγραμμα της  περιοδείας της ΑΕΚ με το τρόπαιο του Πρωταθλήματος, …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *