Επικοινωνία του Πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη με τον Πρόεδρο της Σερβίας για την τραγωδία στο σχολείο

 

Τηλεφωνική επικοινωνία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Πρόεδρο της Σερβίας Aleksandar Vučić

O Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Πρόεδρο της Σερβίας Aleksandar Vučić και εξέφρασε τον αποτροπιασμό και την οδύνη του για την τραγωδία που σημειώθηκε σε σχολείο στο Βελιγράδι.

 

Σχετικό άρθρο εδώ:

Πυροβολισμοί σε Δημοτικό Σχολείο – 9 νεκροί ανάμεσα τους και παιδιά – Τρόμος στο Βελιγράδι…

Δες επίσης

Διακοπές ρεύματος στην Αταλάντη

Η ενημέρωση από τον Δήμο Λοκρών Προγραμματισμένες διακοπές rεύματος στην Αταλάντη, Παρασκευή 26/6/2026 Από ώρα …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *