Φωτιά σε εν κινήσει φορτηγό έξω από το Μεγάλο Μοναστήρι του Δήμου Κιλελέρ.

Φωτιά σε εν κινήσει φορτηγό εκδηλώθηκε νωρίτερα σήμερα μεσημέρι Δευτέρας έξω από το Μεγάλο Μοναστήρι του Δήμου Κιλελέρ.

Συγκεκριμένα φωτιά ξεκίνησε για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο σε φορτηγό που κινούταν στο 325 χλμ στην Παλιά Εθνική Οδό, στο ρεύμα προς Αθήνα.

Στο σημείο βρέθηκαν για την κατάσβεση δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Λάρισας.

Από τη φωτιά δεν τραυματίστηκε κανείς.

Δες επίσης

Νέο απατηλό e-mail (phising) με ψευδή χρήση στοιχείων της EUROPOL και της Αστυνομίας

Ενημέρωση σχετικά με απατηλό e–mail (phising) που διακινείται με ψευδή χρήση στοιχείων της Εθνικής Μονάδας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *