Φθιώτιδα: 15χρονος έπαθε ηλεκτροπληξία

Την Τρίτη 3/8/2021 ένας 15χρονος στην Αταλάντη,  άγνωστο ακόμη πως, έπαθε ηλεκτροπληξία.

Συγγενείς του, μετέφεραν τον 15χρονο ρομά στο Κέντρο Υγείας Αταλάντης γρήγορα καθώς δεν είχε τις αισθήσεις του και ευτυχώς στο Κέντρο Υγείας  το ιατρικό προσωπικό κατέφερε και τον  επανέφερε.

Ο νεαρός στην συνέχεια μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Λαμίας,  με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο ότι η κατάσταση της υγείας του είναι κρίσιμη.

Δες επίσης

Στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων ο Πρωθυπουργός

Το πρόγραμμα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την  Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *