Φθιώτιδα: Έξαρση κρουσμάτων κορονοϊού – Μεγάλος αριθμός ατόμων που νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο Λαμίας

 

Από ότι δείχνουν τα στοιχεία, δεν έχουμε τελειώσει με τον κορονοϊό…

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του www.fonografos.net  αυτή την στιγμή ( Τετάρτη 27/12/2023) στο Νοσοκομείο Λαμίας νοσηλεύονται 18 άτομα έχοντας νοσήσει με κορονοϊό.

Τα περισσότερα άτομα είναι ηλικιωμένοι.

Ο covid-19 διαφαίνεται είναι και πάλι σε έξαρση, ενώ χαρακτηριστικό είναι. όπως  μετέφεραν στο www.fonografos.net από το Νοσοκομείο Λαμίας, ότι τέτοια νούμερα (ατόμων που έχουν νοσήσει και νοσηλεύονται), έχουν να καταγραφούν πάνω από 6 μήνες.

Χρειάζεται ακόμη προσοχή και να λαμβάνονται τα μέτρα προστασίας ειδικά για τους ηλικιωμένους.

 

 

Δες επίσης

Τα πρωτοσέλιδα των Κυριακάτικων εφημερίδων, 28/6/2026

Δείτε τα πρωτοσέλιδα των Κυριακάτικων εφημερίδων, 28/6/2026 Πατήστε εδώ στο newsbeast.gr, για να ενημερωθείτε για τις …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *