Breaking News

Γ. Κοτρωνιάς: “Το πρόβλημα της υποστελέχωσης του Νοσοκομείου Λαμίας πρέπει με κάθε τρόπο να λυθεί άμεσα.”

Τι αναφέρει ο βουλευτής Φθιώτιδας για σχετικές ενέργειες του

“Μετά από επικοινωνία του Βουλευτή Γ. Κοτρωνιά με το διοικητή της 5ης ΥΠΕ κο Σερέτη και τον πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου κο Γεωργίου, σε σχέση με την εξέλιξη που υπήρξε με την τελευταία προκήρυξη κατά την οποία από τις 13 θέσεις ιατρών καλύφθηκε μόνον η μία, ο Βουλευτής, επανέρχεται με νέα επιστολή του στον Υπουργό Υγείας κο Γεωργιάδη και ζητάει την ένταξη του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας από την Β΄, στην Α΄ κατηγορία των άγονων νοσοκομείων της χώρας, προκειμένου να δοθούν επιπλέον οικονομικά κίνητρα στους νεοδιοριζόμενους ιατρούς.

Το πρόβλημα της υποστελέχωσης του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας πρέπει με κάθε τρόπο να λυθεί άμεσα.”

 

*Δελτίο Τύπου του Βουλευτή Φθιώτιδας Γ. Κοτρωνιά

Δες επίσης

Λύκειον των Ελληνίδων Λαμίας: Διαδραστική εκδήλωση «Υφαίνοντας πολύτιμους δεσμούς μέσα από τις τέχνες χειρός»

Στις 29/6/2026 Το Λύκειον των Ελληνίδων Λαμίας και ο Σύλλογος Εκπαιδεύσεως Νεανίδων συμμετέχουν στην έκθεση …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *