Breaking News

Γυναίκα έριξε χλωρίνη στο πρόσωπο του άντρα της…

Επίθεση με καυστικό υγρό σημειώθηκε σήμερα, αυτή τη φορά στο Αγρίνιο.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, στην διάρκεια ενδοοικογενειακής διένεξης, γυναίκα πέταξε δοχείο με χλωρίνη στον σύζυγό της. Άγνωστο πως, το δοχείο άνοιξε και ο σύζυγος τραυματίστηκε στο πρόσωπο.

Το περιστατικό συνέβη στo χωριό Παραβόλα Αγρινίου. Ο σύζυγος νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Αγρινίου με ελαφρά βλάβη στα μάτια. Για την επίθεση πιθανώς θα σχηματιστεί δικογραφία για ενδοοικογενειακή βία κατά της συζύγου.

 

news.gr

 

Δες επίσης

«Είδα στο TikTok ότι υπάρχει βαριά τραυματίας και κατάλαβα ότι το έκανα εγώ» είπε ο 17χρονος που μαχαίρωσε τον 15χρονο

Τη δική του εκδοχή για τα γεγονότα που οδήγησαν στον θανάσιμο τραυματισμό του 15χρονου στην …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *