Η ΠΑΕ ΠΑΣ Λαμία έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα της [εικ.]

 

Κοπή πίτας για την ΠΑΕ Λαμία – Πολλές ευχές για μία καλή χρονιά και φυσικά καλή πορεία στη Super League

Μέσα σε ένα πολύ ευχάριστο και οικογενειακό κλίμα η ομάδας της Λαμίας έκοψε το βράδυ της Πέμπτης 25 Ιανουαρίου την πρωτοχρονιάτικη πίτα της.

Τις ευχές όλων για καλή χρονιά συνόδευε και η αισιοδοξία για την συνέχιση της θετικής πορείας στο φετινό πρωτάθλημα.

Τυχεροί της βραδιάς που κέρδισαν τα τρία φλουριά που είχε η βασιλόπιτα ήταν ο προπονητής, Λεωνίδας Βόκολος, ο ποδοσφαιριστής, Toshio Lake και ο εργαζόμενος στα γραφεία της ΠΑΕ, Στάθης Πράπας.

Δείτε εδώ φωτογραφίες

Δες επίσης

Δ. Αβραμόπουλος: «Δεν φοβάμαι τίποτα – Όλη η ιστορία είναι μια μπούρδα – Δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά»

«Δεν κλήθηκα ποτέ να δώσω εξηγήσεις» σημείωσε ο βουλευτής της ΝΔ και πρώην Επίτροπος, Δημήτρης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *