Κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας για την Ναυταθλητική Ένωση Λαμίας 

 

Την πίτα για τη νέα χρονιά της έκοψε η Ναυταθλητική Ένωση Λαμίας  σε γνωστό χώρο εστίασης της πόλης.

Το παρόν έδωσε πλήθος κόσμου με τους αθλητές και τους γονείς του Συλλόγου να απαρτίζουν το μεγαλύτερο μέρος.

Την πίτα έκοψε ο Πρόεδρος του Συλλόγου κ. Γεωργαντάς Γιάννης εκφράζοντας τις ευχές του για την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο και την πίστη του στους αθλητές της Ν.Ε.Λ.

Στην καθιερωμένη εκδήλωση παραβρέθηκε και τίμησε με την παρουσία του ο Αντιπεριφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κ. Αποστολόπουλος Κώστας και η Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Φαρδή Νάγια.

Το Δ.Σ της ομάδας εύχεται καλή αγωνιστική χρονιά σε όλα τα τμήματα και υγεία σε όλους τους αθλητές. Επίσης, ευχαριστεί θερμά όλους τους δωροθέτες της εκδήλωσης, που πρόσφεραν δώρα για τη λαχειοφόρο αγορά.

 

 

Δες επίσης

Δύο συλλήψεις για αρχαία [εικ.]

Συνελήφθησαν,  (25-06-2026) το μεσημέρι, στην ευρύτερη περιοχή του Καρπενησίου Ευρυτανίας, από αστυνομικούς της Α’Ο.Π.Κ.Ε. του …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *