Breaking News

Λαμία: Ένα ακόμη κρούσμα κορονοϊού στο εργοστάσιο στη ΒΙ.ΠΕ.

Ένας 44χρονος εργαζόμενος στο  εργοστάσιο της ΒΙ.ΠΕ. Λαμίας – όπου βρέθηκαν και άλλα δύο κρούσματα κορονοϊού τις προηγούμενες μέρες- βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό, στα πλαίσια του  έγκαιρου προληπτικού ελέγχου που έκανε η διοίκηση του εργοστασίου.

Ακολουθήστε μας  στο facebook

Να σημειωθεί ότι  σύμφωνα με πληροφορίες ο 44χρονος άνδρας δεν είχε επαφή με τα δύο προηγούμενα κρούσματα, ενώ συνολικά στο εργοστάσιο έχουν γίνει περίπου 300 τεστ  για κορονοϊό και τηρούνται όλα τα πρωτόκολλα.

Δες επίσης

Παύλος Μαρινάκης: Έρχεται νέος γύρος φοροελαφρύνσεων – Εκλογές το 2027 και αιχμές κατά Σαμαρά, Καραμανλή και Τσίπρα

Το μήνυμα πως οι εκλογές θα γίνουν το 2027 και όχι νωρίτερα, έστειλε σήμερα (09.06.2026) …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *