Λαμία – κορονοϊός: Θετικός ο Πανουργιάς Παπαϊωάννου

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Λαμιέων κ. Πανουργιάς Παπαϊωάννου, όπως γνωστοποίησε ο ίδιος με ανάρτηση του στο facebook, διαγνώστηκε θετικός στον κορονοϊό.

Ο κ. Παπαϊωάννου ενημερώνει καθώς καθημερινά έχει πολλές επαφές με πολύ κόσμο.

Συγκεκριμένα, ανέφερε ο κ. Πανουργιάς:

“Καλησπέρα και καλή Κυριακή. Από χθες το βράδυ, στον τακτικό δειγματοληπτικό έλεγχο που υποβάλλομαι, βγήκα θετικός στον ιό του κορωνοϊού.
Εξαιτίας των πολλών καθημερινών μου συναντήσεων, παρακαλώ για τη δίκη σας ασφάλεια να κάνετε τον αντίστοιχο έλεγχο.
Σας ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι υγεία σε όλες και όλους!”

 

Δες επίσης

11 προσλήψεις στο Δήμο Καμένων Βούρλων

Έως 3/7/2026 οι αιτήσεις για τις νέες θέσεις εργασίας Ο Δήμος Καμένων Βούρλων και ο …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *