Το «ευχαριστώ» του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας στην Εθνική Ομάδα Αναγνώρισης Θυμάτων Καταστροφών

Η Εθνική Ομάδα Αναγνώρισης Θυμάτων Καταστροφών και ο Διοικητής της, Αστυνομικός Υποδιευθυντής Παντελής Θεμελής, συναντήθηκε με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό.

Ο Περιφερειάρχης τους συνεχάρη για την δουλειά τους και την προσπάθεια που κατέβαλλαν με ταχύτητα, επαγγελματικό ήθος, ανθρωπιστική προσέγγιση και κοινωνική ενσυναίσθηση.

Ο Διοικητής της Ομάδας ευχαρίστησε τον Περιφερειάρχη για τη συνεργασία και τη συνεχή παρουσία του στο πεδίο και στο πλευρό της Ομάδας.

Δες επίσης

5η συνεχόμενη χρονιά το «Sterea Run»

Φάνης Σπανός: «Η Στερεά Ελλάδα σας καλεί ξανά να τρέξετε για να τη γνωρίσετε!» Η …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *