Λαμία: Πρόστιμο 5.000€ σε ιδιοκτήτη ταβέρνας και 300€ σε πελάτες…

“Βροχή” τα πρόστιμα σε  8 άτομα και σε ιδιοκτήτη ταβέρνας σε περιοχή κοντά στην Λαμία που παραβίασαν τα μέτρα κατά του κορονοϊού.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, σήμερα το μεσημέρι της Κυριακής 11/4/2021, μετά από καταγγελία που έγινε,  σε ταβέρνα βρίσκονταν παρέα για φαγητό… Η Αστυνομία μετά τον σχετικό έλεγχο διαπίστωσε την παράβαση.

Κάντε LIKE στη σελίδα μας στο facebook

Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα, σε βάρος του ιδιοκτήτη της ταβέρνας σχηματίστηκε δικογραφία και θα απολογηθεί στην δικαιοσύνη ενώ του  επιβλήθηκε πρόστιμο 5000€.

Όσον αφορά τους πελάτες θα πληρώσουν από 300€ ο κάθε ένας,  για άσκοπη μετακίνηση και συνάθροιση.

Δες επίσης

Φθιώτιδα – Πένθιμα: Έφυγαν από την ζωή (27/6/2026)

Τέλεση κηδειών στην περιοχή της Φθιώτιδας που γνωστοποιήθηκαν -Έφυγε από την ζωή ο Μιλτιάδης Αναστασίου …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *