Λαμία: Τους έπιασαν με ναρκωτικά και μαχαίρια…

Συνελήφθησαν δύο λαμιώτες για παραβάσεις νομοθεσίας περί ναρκωτικών και όπλων

Από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Λαμίας, συνελήφθησαν χθες (13-10-2021) το μεσημέρι σε περιοχή της Λαμίας, δύο ημεδαποί, κατά περίπτωση, για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών, καθώς και για παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.

Κάντε LIKE στη σελίδα μας στο facebook

Ειδικότερα, μετά από κατάλληλη αξιοποίηση πληροφοριακών στοιχείων, εντοπίστηκαν οι ανωτέρω και στην κατοχή τους βρέθηκε και κατασχέθηκε μία αυτοσχέδια συσκευασία, που περιείχε μικροποσότητα ακατέργαστης κάνναβης.

Ακολούθως, σε νομότυπη έρευνα που διενεργήθηκε σε οικία ενός εκ των συλληφθέντων, όπου διέμενε προσωρινά και ο δεύτερος συλληφθείς, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

• (17,5) γραμμάρια κρυσταλλικής μεθαμφεταμίνης,
• τρίφτης κάνναβης,
• μεταλλικό ξιφίδιο και μαχαίρι, καθώς και
• πλήθος νάιλον συσκευασιών, πρόσφορων για την συσκευασία ναρκωτικών ουσιών.

Την προανάκριση διενήργησε η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Λαμίας, ενώ οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στην κα Εισαγγελέα Πρωτοδικών Λαμίας.

Δείτε ΟΛΑ τα νέα του  FONOGRAFOS.NET στο GOOGLE NEWS

Δες επίσης

Φθιώτιδα: 800 μαθητές στις εξετάσεις του Ωδείου «ΓΕΡΜΑΝΟΣ ο ΜΕΛΩΔΟΣ»

Μήνας μουσικής συγκομιδής για το Ωδείο της Ι.Μ. Φθιώτιδος «ΓΕΡΜΑΝΟΣ ο ΜΕΛΩΔΟΣ» Ολοκλήρωση Προαγωγικών, Πτυχιακών …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *