Breaking News

Λάρισα: Πρόστιμο γιατί έβαλε φωτιά για να κάψει υπολείμματα καλλιέργειας …

Άντρας άναψε φωτιά για να κάψει υπολείμματα καλλιέργειας

Όπως ενημερώνει η  Πυροσβεστική, επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 937,5€, στις  27 Αυγούστου 2024, από ανακριτικούς υπαλλήλους της ΔΙ.Π.Υ.Ν. Λάρισας, σε ημεδαπό, ο οποίος προέβη σε καύση υπολειμμάτων καλλιεργειών, κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, στην Τ.Κ. Βασιλί, του Δήμου Φαρσάλων, στην Λάρισα.

Δες επίσης

Εγκαινιάστηκε το κλειστό γήπεδο Ερέτριας

Εγκαίνια στο σύγχρονο κλειστό γήπεδο Ερέτριας Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός, ο Δήμαρχος Ερέτριας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *