Ληστεία σε βενζινάδικο – Έριξε σπρέι στον υπάλληλο και άρπαξε 10.000€

 

Εισέβαλε στο πρατήριο καυσίμων και πήρε 10.000€ από το ταμείο

Ληστεία σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής σε βενζινάδικο στην περιοχή των Αγίων Αναργύρων στο Βόλο.

Σύμφωνα με το magnesianews.gr, ο  δράστης  εισέβαλε στο βενζινάδικο στις 7 περίπου το πρωί και «σήκωσε» από το ταμείο πάνω από 10.000 ευρώ.

Κατά τη διαφυγή του ο δράστης, έγινε αντιληπτός από τον υπάλληλο του βενζινάδικου και στην προσπάθειά του να τον ακινητοποιήσει, ο δράστης του έριξε σπρέι, και έπειτα τράπηκε σε φυγή.

Ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί εάν πρόκειται για έναν ληστή ή για περισσότερους.

Προανάκριση διενεργεί η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Βόλου η οποία και αναζητά τον/τοπυς δράστες.

Δες επίσης

Προσάραξε κοντά στη Μήλο το πλοίο “Κίσσαμος” με 1.246 επιβάτες

Μετά από μπλακ άουτ Στιγμές αγωνίας πέρασαν οι επιβάτες του πλοίου Κίσσαμος το οποίο προσάραξε …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *