Με την Πριγκίπισσα Kako της Ιαπωνίας συναντήθηκε ο Πρωθυπουργός

Συνάντηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με την Πριγκίπισσα Kako του Akishino, της Ιαπωνίας

 

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και η σύζυγός του Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη υποδέχτηκαν (28/5/2024) στο Μέγαρο Μαξίμου την Πριγκίπισσα Kako του Akishino, της Ιαπωνίας.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης τονίστηκαν η μακροχρόνια φιλία και οι ιδιαίτερα στενές σχέσεις ανάμεσα στην Ελλάδα και την Ιαπωνία, με αφορμή και τη συμπλήρωση 125 ετών διπλωματικών σχέσεων.

Επισημάνθηκε επίσης η σημασία των ανταλλαγών σε πολιτιστικό και διαπροσωπικό επίπεδο, ενώ συζητήθηκε το πλούσιο πρόγραμμα δράσεων και εκδηλώσεων που ξετυλίγεται στο πλαίσιο του τρέχοντος «Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας – Ιαπωνίας».

Δες επίσης

Α.Δ.Ε.Δ.Υ Φθιώτιδας: Συμπαράστασή στους εκπαιδευτικούς που διώκονται πειθαρχικά για την συμμετοχής τους σε απεργία

Ανακοίνωση (23/6/2026) από το Νομαρχιακό Τμήμα Α.Δ.Ε.Δ.Υ Φθιώτιδας   ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Το Νομαρχιακό Τμήμα Α.Δ.Ε.Δ.Υ Φθιώτιδας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *