Breaking News

Με τον Βασιλιά της Ιορδανίας και τον Εμίρη του Κατάρ επικοινώνησε ο Κ. Μητσοτάκης

Επίκεντρο των επαφών  του Έλληνα Πρωθυπουργού, είναι οι τελευταίες εξελίξεις στη Συρία.

Επικοινωνία του Πρωθυπουργού με τον Βασιλιά της Ιορδανίας Abdullah ΙΙ και τον Εμίρη του Κατάρ, Σεΐχη Tamim bin Hamad Al Thani

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνικές επικοινωνίες με τον Βασιλιά της Ιορδανίας Abdullah II και τον Εμίρη του Κατάρ, Σεΐχη Tamim bin Hamad Al Thani.

Κατά τη διάρκειά τους συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στη Συρία.

Ο Πρωθυπουργός επανέλαβε ότι η Ελλάδα υποστηρίζει την ενότητα, την εδαφική ακεραιότητα και την κυριαρχία της Συρίας και υπογράμμισε την ανάγκη προστασίας όλων των θρησκευτικών μειονοτήτων στη Συρία.

Δες επίσης

Γιάννης Σαρακιώτης: Σοβαρά προβλήματα έχουν ανακύψει στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2025»

Κοινοβουλευτική παρέμβαση Σαρακιώτη για τον κίνδυνο παταγώδους αποτυχίας του «Εξοικονομώ 2025» Στη Βουλή φέρνει ο …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *