Breaking News

Νέο πρόστιμο στην Εύβοια για φωτιά σε αυλή σπιτιού

Σε περιοχή του δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού Ευβοίας.

Όπως ενημερώνει η Πυροσβεστική, επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 2.625€ στις 22 Αυγούστου 2025, από ανακριτικούς υπαλλήλους της ΔΙ.Π.Υ.Ν. Ευβοίας, σε ημεδαπό.

Ο άντρας έθεσε φωτιά σε ξηρά χόρτα εντός αύλιου χώρου οικίας, κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, σε περιοχή του δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού Ευβοίας.

Δες επίσης

Κυρ. Μητσοτάκης: “Η πατρίδα προχωρά μπροστά με σχέδιο και ενότητα, με πολιτική σταθερότητα που αποτελεί το καύσιμο για τολμηρές μεταρρυθμίσεις και δίκαιες αλλαγές”

Η τακτική “Κυριακάτικη” επικοινωνία (28/6/2026) του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τους πολίτες μέσω των social …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *