Νοσοκομείο Λαμίας: Ορκίστηκε διοικητής ο Ανδρέας Κολοκυθάς – Τριετής η θητεία του

Σήμερα Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020 και ώρα: 12:30 μ.μ παρουσία του Διοικητή της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας κου Φώτη Σερέτη, πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία  και τοποθέτηση του νέου Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας κου Ανδρέα Ι. Κολοκυθά, στο Γραφείο Διοίκησης, με τριετή (3) θητεία.

Ακολουθήστε μας  στο facebook

 

 

Δες επίσης

11 προσλήψεις στο Δήμο Καμένων Βούρλων

Έως 3/7/2026 οι αιτήσεις για τις νέες θέσεις εργασίας Ο Δήμος Καμένων Βούρλων και ο …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *