Breaking News

Νοσοκομείο Λαμίας: Ορκίστηκε διοικητής ο Ανδρέας Κολοκυθάς – Τριετής η θητεία του

Σήμερα Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020 και ώρα: 12:30 μ.μ παρουσία του Διοικητή της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας κου Φώτη Σερέτη, πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία  και τοποθέτηση του νέου Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας κου Ανδρέα Ι. Κολοκυθά, στο Γραφείο Διοίκησης, με τριετή (3) θητεία.

Ακολουθήστε μας  στο facebook

 

 

Δες επίσης

Δήμος Καμένων Βούρλων: Η Περιφέρεια Στ. Ελλάδας επιβεβαιώνει την καταλληλότητα των ακτών κολύμβησης

“Η αλήθεια απαντά στην κινδυνολογία” υπογραμμίζει ο Δήμος Καμένων Βούρλων Η ανακοίνωση του Δήμου Καμένων …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *