Νοσοκομείο Λαμίας: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας από  εργαζόμενους [ΦΩΤΟ]

Την Πέμπτη 20/10/2022 το πρωί πραγματοποιήθηκε από  εργαζόμενους  στο Νοσοκομείο  Λαμίας,   συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην είσοδο του νοσηλευτικού ιδρύματος.

Η διαμαρτυρία από το Σωματείο Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας και Κέντρων Υγείας, πραγματοποιήθηκε   στα πλαίσια της Πανελλαδικής απεργίας που  έχουν προκηρύξει οι ενώσεις των υγειονομικών εργαζομένων με  συγκέντρωση  στην πλατεία Μαβίλη στην Αθήνα  και πορεία διαμαρτυρίας στο υπουργείο Υγείας.

Διεκδικούνται αυξήσεις στους μισθούς, προσλήψεις και ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά.

Στην απεργία συμμετέχουν και οι γιατροί των δημόσιων δομών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.

Δες επίσης

Διακοπές ρεύματος στην Αταλάντη

Η ενημέρωση από τον Δήμο Λοκρών Προγραμματισμένες διακοπές rεύματος στην Αταλάντη, Παρασκευή 26/6/2026 Από ώρα …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *