Ντελιβεράς στον Βόλο άφησε το μηχανάκι και του το έκλεψαν

Πάρκαρε το μηχανάκι του , ως συνήθως , μπροστά στη πολυκατοικία Κωνσταντά με Βασσάνη νεαρός ντελιβεράς για να παραδώσει την πίτσα.

Που να ήξερε όμως ότι κάποιοι επιτήδειοι ( είναι πολλοί άλλωστε τον τελευταίο καιρό) θα του έκλεβαν το μέσο που έκανε τη δουλειά του και μαζί και όλες τις πίτσες που είχε για παραγγελία;

Ο ίδιος απευθύνει έκκληση, μέσω Social Media, όποιος εντοπίσει το λευκό μηχανάκι Honda PVC (μοντέλο του 2017), με πινακίδα ΒΤΑ 945, να ενημερώσει άμεσα.

magnesianews.gr

Δες επίσης

Ο Δήμαρχος Λαμιέων Π. Παπαϊωάννου δίπλα στα παιδιά στην έναρξη του Αθλητικού Καλοκαιρινού Camp

Ο Δήμαρχος Λαμιέων στο πλευρό των παιδιών στην έναρξη του Αθλητικού Καλοκαιρινού Camp 2026 Με …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *