Ο Όμιλος Φίλων του Δάσους συμπλήρωσε 30 χρόνια ζωής και δράσης!

 

Ο Όμιλος Φίλων του Δάσους, Περιβαλλοντική Οργάνωση με έδρα τη Λαμία, συμπλήρωσε 30 χρόνια ζωής και δράσης για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και διοργανώνει, με την υποστήριξη του Δήμου Λαμιέων, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας – Αντιπεριφέρεια Π.Ε Φθιώτιδας και του Ο.Π.Α.ΣΤ.Ε, εκδήλωση, την ΤΕΤΑΡΤΗ 7 ΙΟΥΝΙΟΥ στις 8.00 μμ στο Ξενοδοχείο ΣΑΜΑΡΑΣ.

“Θα παρουσιαστεί το έργο και οι δράσεις μας, όπως αυτές αποτυπώθηκαν όλα αυτά τα χρόνια στην εφημερίδα μας ΔΡΥΑΔΑ, που τυπώθηκε σε ένα δίτομο έντυπο και θα παραδοθεί στους αρμόδιους φορείς αλλά και στις σχολικές μονάδες που πραγματοποιούν περιβαλλοντικά προγράμματα, για να εμπλουτίσει την βιβλιοθήκη και τις γνώσεις των ενδιαφερομένων.

Σας καλούμε να μας τιμήσετε με την παρουσία σας.” αναφέρει ο Όμιλος.

Δες επίσης

11 προσλήψεις στο Δήμο Καμένων Βούρλων

Έως 3/7/2026 οι αιτήσεις για τις νέες θέσεις εργασίας Ο Δήμος Καμένων Βούρλων και ο …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *