Ο Πέλοπας Πατρών σε αναπτυξιακό καμπ του στίβου στο Καρπενήσι

Με κυρίαρχο σύνθημα «καλλιεργούμε τον άνθρωπο μέσα στον αθλητή» και τη συμμετοχή 37 αθλητών/τριών (25 προσκεκλημένων της Ομοσπονδίας και 12 με πρωτοβουλία των συλλόγων τους) και 13 προπονητών ξεκίνησε, την Πέμπτη 1η Σεπτεμβρίου το 1ο Καμπ των αναπτυξιακών κατηγοριών που θα διαρκέσει μέχρι την Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου.

Περισσότερα στο sportin.gr

 

Δες επίσης

Φθιώτιδα – Πένθιμα: Έφυγαν από την ζωή (23/6/2026)

Τέλεση κηδειών στην περιοχή της Φθιώτιδας που γνωστοποιήθηκαν -Έφυγε από την ζωή η Αικατερίνη Κατσόγιαννου …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *