Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε χθες με τον νεοεκλεγέντα Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα, στο Μέγαρο Μαξίμου.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον κ. Κουρέτα για την εκλογή του και ευχήθηκε καλή επιτυχία στα καθήκοντά του.
Τόνισε δε πως η κυβέρνηση είναι πάντοτε προσηλωμένη στην κοινή προσπάθεια με την Τοπική Αυτοδιοίκηση για τη βελτίωση της ζωής των πολιτών και προσβλέπει σε μία δημιουργική συνεργασία για την ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας.

Fonografos.net Ειδησεογραφικό portal Φθιώτιδας και Κεντρικής Ελλάδας



