Breaking News
default

Οι αγρότες με τα τρακτέρ τους βγήκαν στο δρόμο στην παλιά Εθνική οδό Λάρισας – Βόλου ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Επιτροπής Πληγέντων Αγροτών

Κινητοποίηση πραγματοποίησαν σήμερα το πρωί στον κυκλικό κόμβο Πλατυκάμπου-Αγιάς στην παλιά Εθνική οδό Λάρισας – Βόλου, αγρότες που διαμαρτύρονται μεταξύ άλλων για την καταβολή των αποζημιώσεων και την απομάκρυνση από τα χωράφια των νερών που «έπνιξαν» τη Θεσσαλία το προηγούμενο διάστημα μετά την κακοκαιρία Daniel.

Οι αγρότες με τα τρακτέρ τους βγήκαν στο δρόμο ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Επιτροπής Πληγέντων Αγροτών και της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Νομού Λάρισας (ΕΟΑΣΝΛ).

«Σήμερα είναι η αρχή των κινητοποιήσεων μας μετά την καταστροφική πλημμύρα που έχει πλήξει τη Θεσσαλία και ένα μήνα μετά το μόνο που έχουμε δεχτεί ως βοήθεια είναι οι αόριστες υποσχέσεις ότι κάποια στιγμή θα αποζημιωθούμε χωρίς να υπάρχει κανένα χρονοδιάγραμμα» ανέφερε ο πρόεδρος Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Λάρισας, Ρίζος Μαρούδας προσθέτοντας πως το βασικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι τα περίπου 25ο χιλιάδες στρέμματα που βρίσκονται κάτω από το νερό.

default
default

Φωτογραφίες: Θανάσης Καλιακούδας

Δες επίσης

Έπιασαν 21χρονο για κοκαΐνη, χασίς και 7 μαχαίρια

Συνελήφθη, στις (24-06-2026) το μεσημέρι στη Λάρισα, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *