Οι Αγρότες της Λάρισας κατεβαίνουν στην Αθήνα την Παρασκευή 18 Μαρτίου στο πανελλαδικό παναγροτικό συλλαλητήριο

Την Παρασκευή 18 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί το πανελλαδικό παναγροτικό συλλαλητήριο στην Αθήνα, έξω από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στην πλατεία Βάθης, με τους αγρότες να οργανώνουν την κάθοδό τους με τρακτέρ, λεωφορεία και οχήματα.

Ο πρόεδρος της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Νομού Λάρισας Ρίζος Μαρούδας σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Metropol, ανέφερε ότι «χιλιάδες αγρότες και κτηνοτρόφοι από όλη την Ελλάδα θα μεταβούμε στην Αθήνα για να διαδηλώσουμε και να διατρανώσουμε το αίτημά μας ώστε να μπορέσουμε να καλλιεργήσουμε τα χωράφια μας την φετινή χρονιά».

Δείτε περισσότερα

https://www.larissanet.gr/2022/03/15/pane-athina-oi-agrotes-tis-larisas-gia-to-panelladiko-syllalitirio-vinteo/

Δες επίσης

Δ. Παπαστεργίου: Στο Pharos AI Factory χτίζουμε λύσεις τεχνητής νοημοσύνης με ελληνικό αποτύπωμα και ευρωπαϊκά πρότυπα

Ως εργαλείο που μπορεί να δημιουργήσει πραγματική αξία, χαρακτήρισε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *