Ορκίστηκε η νέα Δημοτική Αρχή στον Δήμο Αμφίκλειας-Ελάτειας [ΦΩΤΟ]

 

Με κάθε επισημότητα πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία της νέας Δημοτικής Αρχής στον Δήμο Αμφίκλειας-Ελάτειας στο Γυμνάσιο Λύκειο Τιθορέας.

Η κα Αθανασία Στιβακτή, το μεσημέρι της Πέμπτης 28/12/2023, ορκίστηκε εκ νέου Δήμαρχος για την επόμενη πενταετία και οι εκλεγέντες Δημοτικοί Σύμβουλοι.

Την τελετή ορκωμοσίας τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδας κ. Συμεών.

Δες επίσης

Φθιώτιδα: Αιμοδοσίες από το Νοσοκομείο Λαμίας σε Σπερχειάδα, Αχλάδι, Πελασγία, Μακρακώμη, Αγία Μαρίνα και Αταλάντη

Δείτε πότε θα γίνουν οι αιμοδοσίες  Η Διοίκηση και το Τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *