Breaking News

Πάνω από 15.000 διαδηλωτές στην πορεία για την 52η επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου – Συνολικά 11 συλλήψεις

Με την αιματοβαμμένη σημαία του Πολυτεχνείου επικεφαλής η πορεία μνήμης για την συμπλήρωση 52 ετών από τη ιστορική εξέγερση που οδήγησε στην πτώση της χούντας, ξεκίνησε όπως κάθε χρόνο από την Πατησίων με προορισμό της αμερικανική πρεσβεία.

Πέντε σταθμοί του μετρό έχουν ήδη κλείσει από νωρίς, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ισχύουν στο κέντρο της Αθήνας και 5 χιλιάδες αστυνομικοί έχουν αναπτυχθεί στην πρωτεύουσα για τον αποφυγή επεισοδίων. Μετά την άφιξη της σημαίας ακολούθησε η δεύτερη ομάδα διαδηλωτών, με τον σύνδεσμο φυλακισθέντων εξορισθέντων αντιστασιακών 1967-1974 να προπορεύεται και φοιτητικούς συλλόγους και τα υπόλοιπα μπλόκα να ακολουθούν.

 

Περισσότερα στο newsit.gr

Δες επίσης

Γ. Σαρακιώτης στη Βουλή: «Υποχρηματοδότηση Ο.Τ.Α. και νέα τέλη στους πολίτες – Επιπλέον βάρη αντί για στήριξη»

Δελτίο Τύπου του ανεξάρτητου Βουλευτή Φθιώτιδας Γιάννη Σαρακιώτη Στη Βουλή τοποθετήθηκε ο Βουλευτής Φθιώτιδας Γιάννης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *