ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ: Ευχαριστήριο στον κ. Τεννέ

Ανακοίνωση της διοίκηση του ΠΑΣ ΛΑΜIA μετά την παραίτηση του Μπάμπη Τεννέ:

“Η ΠΑΕ Λαμία αναγνωρίζοντας το γεγονός ότι ο κ. Τεννές ενεργεί πάντα με γνώμονα το καλό της ομάδας, όπως άλλωστε τόνισε και ο ίδιος, τον ευχαριστεί πολύ για τη μέχρι τώρα προσφορά του και του εύχεται καλή συνέχεια.

Όσο για την ομάδα, θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου αυτή να πετύχει το στόχο της.”

Ακολουθήστε μας  στο facebook

Δες επίσης

“Lost In Events” στο Μικρό Λιχαδονήσι!

Πρώτο event  με την Ms Lefki στις 28/6/2026! Το Μικρό Λιχαδονήσι μεταμορφώνεται σε έναν ξεχωριστό …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *