Breaking News

Ποινικό αδίκημα οι υβριστικές συμπεριφορές σε βάρος δασκάλων και καθηγητών

Περισσότερο προσεκτικοί θα πρέπει να είναι εφεξής «θερμόαιμοι» γονείς που προσέρχονται σε σχολεία και µε οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως µε φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή απειλές κατά του εκπαιδευτικού προσωπικού, εργαζοµένων, υπαλλήλων ή µαθητών διαταράσσουν τη λειτουργία του γιατί θα βρεθούν αντιμέτωποι με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηµατική ποινή.

Η εν λόγω διάταξη που περιλαμβάνει και τις σχολικές μονάδες εντάσσεται στο νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης που ψηφίζεται σήμερα από την ολομέλεια και σε σχετικό άρθρο αναφέρεται ότι «όποιος εισέρχεται σε δοµές παροχής υπηρεσιών υγείας, συµπεριλαµβανοµένων των κινητών µονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας ή προσεγγίζει κινητές µονάδες παροχής υγειονοµικών υπηρεσιών άµεσης βοήθειας και µε οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως µε φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή απειλές κατά του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, εργαζοµένων, υπαλλήλων ή ασθενών διαταράσσει τη λειτουργία τους, τιµωρείται µε ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηµατική ποινή και αν η πράξη συνδέεται µε πρόκληση βιαιοπραγίας, µε ποινή φυλάκισης τουλάχιστον δύο (2) ετών και χρηµατική ποινή”.

Πηγή: dnews.gr

Δες επίσης

Πρόστιμο 50.000€ στην 60χρονη που πάτησε με το αυτοκίνητό της και σκότωσε τον σκύλο

Πρόστιμο ύψους 50.000 ευρώ επιβλήθηκε στην 60χρονη γυναίκα που έχει ταυτοποιηθεί από την Ελληνική Αστυνομία …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *