Σε λειτουργία το φωτοβολταϊκό πάρκο στον όρχο οχημάτων στο Δήμο Καρπενησίου

Τέθηκε σε λειτουργία στις 30/10/2024 το φωτοβολταϊκό πάρκο, ισχύος 1MW που βρίσκεται πίσω από τον όρχο οχημάτων του Δήμου Καρπενησίου.

Πρόκειται για ένα έργο υψίστης σημασίας από το πρόγραμμα “Αντώνης Τρίτσης”, προϋπολογισμού 2 εκατομμυρίων ευρώ. Το συγκεκριμένο φωτοβολταϊκό θα συμψηφίζει την ενεργειακή κατανάλωση του Δήμου όσον αφορά τις γεωτρήσεις και τον βιολογικό καθαρισμό.

Στο ίδιο πρόγραμμα επίκειται επίσης αλλαγή αντλιοστασίων, που θα καταναλώνουν πολύ λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια.

Δες επίσης

Πέθανε στα 54 του ο Τάκης Γκώνιας

Θλίψη για τον πρόωρο χαμό του παλαίμαχου διεθνή ποδοσφαιριστή και προπονητή Έφυγε από την ζωή …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *